Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
Iemand die hier nog antwoord op heeft?Fietsenmaker gebeld, zetten uitlaat er woensdag opKan het zelf niet, en wil geen risico lopen met valse lucht enz. Ze doen ook nieuwe pakking, maar ik vroeg nog naar de sproeier of ze die ook goed wilden doen, maar die man zei dat dat vaak niet nodig is en met een te grote sproeier hij 4-takt gaat lopen en dan knijp je hem af. Kan dit kloppen?
Ja, dit kan zeker kloppen. Hier heb ik zelf namelijk ook last vanFietsenmaker gebeld, zetten uitlaat er woensdag opKan het zelf niet, en wil geen risico lopen met valse lucht enz. Ze doen ook nieuwe pakking, maar ik vroeg nog naar de sproeier of ze die ook goed wilden doen, maar die man zei dat dat vaak niet nodig is en met een te grote sproeier hij 4-takt gaat lopen en dan knijp je hem af. Kan dit kloppen?
Griptang erop zetten, inspuiten met wd40. Of idd sleufje in zagen en dan met een grote platkop schroevendraaier los draaien.ik wil er binnenkort misschien een atw 34 op zetten. Dan heb ik toch ook een sterkere ketting nodig? Mijn ketting is er namelijk tijdens het op zn standaard warm laten draaien afgeschoten omdat er teveel speling opzat. de ketting zit nu ergens onder mijn linker kap vast, maar die schroef is dol. Iemand een tip hoe ik die schroef er alsnog uit kan krijgen? Ook al met kruipolie geprobeerd, maar dat lukt ook niet.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 3 gasten