frame 3kg
blok 15 kg
voorvork 2kg
velgen 3kg
banden ook 3 denk
klein spul 3 oid?
sprinter rijklaar onder de 30kg is te doen

Het eindgewicht onder de 3 kilo? Heb je dan niet haast de lichtste sprinter die er is?
Oke mooizo, maar in de zin bracht je het zo van dat kan nog best lukken ofzoAls Ingmar nou ff een heel blok uit alu vervaardigd kan ie zo weer een paar kilo eraf smokkelen
Maar Waldokiddo, ik weet ook wel dat dat niet kan hoorAlleen Ingmar bracht het zo.
neej zoals het frame nu is is het nog lang niet klaar er komen nog heel veel 3 hoek constructies in1,5mm dik? Als je een keer tegen je frame aan schopt is ie krom
natuurlijk is 1,5 mm niet dik nee maar met een goeie stevige construcitie zou je zelfs nog dunner gaan idee was eerst om oor 1 mm te gaan maar dat vond ik zelf eook een beetje te dun worden ook voor lassen enzoZiet er goed uit..
Maar net als Mc. Sim heb ik ook zoiets van 1,5mm!! Mag je wel gaan vervoeren in een flightcase.
Als je er een deukje of wat dan ook in krijgt omdat het een keer stuitert ben je direct in de aap gelogeerd.
Tenminste ik denk dat je dan direct een hele hoop constructie sterkte kwijt bent.
Maar frame ziet er wel goed uit.
Op de een of andere manier komt het me wel bekent voor,maar zou niet weten waarvan. Niet van mezelf in ieder geVAL.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten