Bobine <-> kabel is draaien
Kabel <-> dop kan op 2 manieren:
- Bij gegoten "zachte" doppen = draaien
- Bij "harde" doppen zit de kabel aangeschroefd met het deel wat op de bougie klikt. Vaak kun je dat zien als er een zaagsnede zichtbaar is in de bougiekap. Vaak zijn deze doppen ook breder dan de bougiemaat op het porselein. Maar als dat niet het geval is kunnen ze toch ook gedraaid zitten.
Je moet er maar zelf even achter komen.
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Koppelingsveer moet er idd uit want anders krijg je het segment er niet uit. Het gaat om de 1e versnelling dus daar zitten ook nog andere veren onder (in drie delen, 1 per segment).ff een vraagje:
Als ik 1 segment van mijn koppeling wil vervangen omdat die versleten is moet ik dan de koppelingsveer loshalen of kan het ook op een andere manier?
alvast bedankt voor jullie reactie,
Gr,
Koen
Iskra is alleen de fabrikant. Het ligt aan het type ontsteking. Je hebt met punten (groot open vliegwiel) of electronisch (klein en dicht). De bobines van de 2 typen zijn niet uitwisselbaar omdat voor de electronische versie er een ontsteekmodule in de bobine zit.Ik heb een bromblok met een iskra vliegwiel. Op m'n snorblok zat ook zo'n vliegwiel. Betekent dit dat ik de bobines onderling kan wisselen?
Kun je die beter niet on-line of bij de bromboer nieuw kopen?iemand die in de buurt van eindhoven woont die een ketting heeft die ik kan kopen?????
Wilde ik ook wetenHoeveel paardenkrachten heeft een standaard snor/brom tomos?
Altijd al willen weten.
Vraag ^^^^^^^^^^Hmm, ik had mijn toeter even los gemaakt, contacten iets opgeschuurd, en even testen. Ik kreeg er een soort schrele toon, een beetje eend gewak maar hoger. Maar het was niet constant, soms, harder soms zachter, soms niet. Toen maakte ik hem vast (ik had hem namelijk nog niet bevestigd met de schroef) en toen deed die het helemaal niet meer. Wat kan het probeleem zijn?
PS: IK heb wel natuurlijk wel geredentijdens het proberen, maar het werkte niet
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 10 gasten