heb er nu een tecno uitlaat opzitten en meer heb ik nog niet gedaan.
dit is hoe die er nu uitziet:

hoop dat iemand weet hoe ik hem harder kan laten lopen heb hem ook afgesteld en hij rijd nu 30 - 35 km
ooh okee maar een tandwiel kost niet zoveel heb ik al gezien.je wil hem tog harder laten gaan als je meer trekkracht wil neem je een bromkop of zet hem of bromstand
van een tandwiel ga je maar iets van 5 km harder volgens mij
okee dankjeals je wilt weten hoe je het moet doen moet je in de FAQ kijken
viewtopic.php?f=56&t=7252
dit is de topic die daar over gaat
suc6
Okee dankje want anders had ik hem al open liggen en kwam ik erachter dat het niet kan:pKleiner achtertandwiel is hogere top, trager optrekken.
hoe dan ook, jij hebt een PHVA carburateur, of iets anders met PH, geen SHA in ieder geval want je hebt een A55 blokje, dus jij kan er gewoon een grotere sproeier indraaien, en je luchtschroef verder opendraaien, gaat ie weer wat harder.
Bromkop bestaat ook niet voor jouw tomos, bij jou is het een kwestie van kop eraf, dikke koppakking er tussen uit, en de kop er weer op, en daar heb je je bromkop.
Jouw ontsteking is niet verstelbaar naar bromstand, jij hebt een ontsteking met vaste pickup, om die anders in te stellen, moet je of je vliegwiel aanpassen, wat je ook kan doen is de vliegwielspie uit je krukas halen, en zelf het vliegwiel stellen, hiervoor heb je wel enig verstand van brommers nodig.
ook bedankt dat je zei van die 24 maar ik vond zelf ook al een groot verschil had dan toch wel eerts 28 of 26 gedaan ofzo;)Ja 45 zou denk ik wel moeten lukken dan, sorry maar ik ben ook niet super ervaren met het opvoeren van A55 tomosjes, maar dat zijn wel de dingen waarmee je kunt beginnen ja.
okee bedankt voor de info ik ga binnenkort aan de slag en ik zet dan wel weer neer als er iets niet lukt of als gelukt is;)Gelijk volgas rijden moet je inderdaad niet doen, hoewel dat ook wel weer te overzien valt aangezien je een aluminium cilinder hebt, opvoeren is niet goed nee maar jouw blok is een begrenste brom, dus je kan hem wel ontgrenzen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten