Ik weet niet wat voor stuurslot je hebt maar bij mij moet je het stuur een flink eind naar rechts toe draaien en dan vind je een gat waar je het slot in kan doen en vast kan zetten. Bij mij hielp een beetje kruipolie om het stuurslot veel beter zijn werk te laten doen.ik weet dat het heel stom klinkt, maar mijn stuurslot werkt inprincipe niet volgens mij,
ik weet niet in welke stand de voorvork moet staan maar heb alles al geprobeerd,
Heeft iemand nog een antwoord voor mijn post?Kan iemand mij uitleggen hoe je het beste een buddyseat (lang zadel) kan monteren, zonder te boren/lassen?
Graag hou ik mijn bagagedrager erop. En wat zit er allemaal bij om hem vast te maken als je hem bijvoorbeeld bij scoots.nl besteld?
Alvast bedankt!
Als je bedoelt of ie zo past, ja dat past. Als je een bromkop gaat kopen laat je niet belazeren door een snorkop mee te nemen. Bromkop heeft in de verbrandingsruimte geen "hap" weggefreesd, waardoor de compressieruimte kleiner is als een snorkop. Let ook op de bovenste rechter koelvin of er geen d25/ D25 staat, want dan is het een snorkop. Check iig de "squish" of die 0,6 mm is anders gaat de motor tikken/klapperen.Hee,
Ik ben van plan een 2e hands bromkop te kopen om mijn tomos standaard a35 wat harder te laten optrekken. Is er nog verschil in maten? Of kan ik dit probleemloos kopen.
Bvd,
Maarten
Ja, je bagagedrager kan blijven zitten als de achterste steun van het bananenzadel maar vastgezet kan worden op dezelfde plaats als waar de bagagedrager vast zit op het frame. Ik denk dat je en stukje uit het gaasrekje moet halen en een iets langere bout gebruiken. Niet te lang anders raakt die de band met inveren.Heeft iemand nog een antwoord voor mijn post?
Ja gewoon uitdraaien met een bougiesleutel en naar de tip en kromme boogje kijken. Als die anders dan koffie-met-melk-bruin is moet je wat aan de afstelling doen.....Ik zou dat natuurlijk een beetje kunnen checken door je bougie te bekijken, ma ehmhoe bekijk je die?
Ik weet waar die zit maar kan je die er gewoon uitdraaien ofzo?
Helpers zijn Koning
Ik weet niet wat voor stuurslot je hebt maar bij mij moet je het stuur een flink eind naar rechts toe draaien en dan vind je een gat waar je het slot in kan doen en vast kan zetten. Bij mij hielp een beetje kruipolie om het stuurslot veel beter zijn werk te laten doen.ik weet dat het heel stom klinkt, maar mijn stuurslot werkt inprincipe niet volgens mij,
ik weet niet in welke stand de voorvork moet staan maar heb alles al geprobeerd,
standaard maar op 15.15 is 68. dit is erg groot voor standaard alles.Heey gasten,
mega verhaal
Nou iig al bedankt voor reacties, enne.. hoe reageer ik in andere topics want daar snap ik nog ff niets van?
nou, later!
standaard maar op 15.15 is 68. dit is erg groot voor standaard alles.Heey gasten,
mega verhaal
Nou iig al bedankt voor reacties, enne.. hoe reageer ik in andere topics want daar snap ik nog ff niets van?
nou, later!
ik zou wat meer naar beneden gaan kwa sproeiers. dan zal je makkelijker starten.
en dat reageren in andere topics; onderaan de pagina of bovenaan de topic zit een knopje met beantwoorden/ reageren
je zult dan wel rond de 75 gaan ja.Weet niet of het klein is maar:
iets met 70cc
Iemand hier ervaring mee??
Groetjes.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten