Nu allereerst: Woaw echt lkkr fel en leuke top snelheid. Alleen ik heb een ori bromkop erop gezet en een alu pakking er tussen (zown extra dunne aluminium plaatje, met 50cc was dat perfect). Wat het probleem nou is: ratel in de buurt van de zuiger en haal ik de bromkop en pakking er af om te kijken, is die alu pakking naar de kloten langs de randen. Zou de zuiger daar tegen aan zijn gekomen, maar hoe?
Dus ik een gewone koppaking, dikke met ring geprobeerd. Ook hier ratelt hij en gaat hij op ten duur ook stuk. Kan een zuiger te hoog zitten? Ik heb gewoon de pistonpen uit de 38mm zuiger gehaald en die circlipjes ook.
Ook mn zuiger met de openingen naar boven gedaan. Alleen hoorde ik later dat de circlipjes ook nog naar de bougie moeten wijzen. Dit heb ik niet, namelijk een andere kant op, maar maakt toch niet zoveel uit? Hij maakte met mijn 15/15 en als luchtfiler: gaasje die je erbij krijgt, gigantisch veel lawaai, meer dan met de 50cc. Hoort dit zo? Heb even een std luchtfiler erop gezet en de bougie is wel gewoon chocolade bruin. In allebei de gevallen. Iets klopt er dan toch niet?
Veel vragen, maar zit ook met veel problemen.
Hopelijk kan iemand me helpen!!
Groeten Carl.
Setup:
Youngst'r A5 model.
65cc Airsal
Techno estoril
15/15
atw: 24
Luchtfilter: Gaasje altijd gehad, nu tijdelijk std.
sproeier 66 geloof ik, maar weet ik niet meer zeker, nog niet naar gekeken eerst 65cc goed