ik weet snelgas niet , dat wil ik wel weten van iemand!!!!!!!!!!!wie weet waar ik losse remgrepen en snelgas voor mijn tomos kan bestellen op internet ?
en die passen ook gewoon op tomos?http://www.espower.nl/index.php/cPath/692_693
Ik weet niet welke je moet hebben maar daar staan er verschillende...
oke top dankjewelJa tuurlijk, snelgas is universeel, je moet alleen wel een universele gaskabel met tonnetje halen en die zelf pasmaken.
Wat bedoel je met zwarte grijze cilidnerding. Als je je cilinder zwart wilt spuiten dan kun je dit gewoon met hittebestendige verf doen. Goed ontvetten en alle vuil eraf.ik heb 70cc , dus zwarte en grijze cilinderding(wat om je cilinderzit;p) en die wil ik zwart spuiten, kan dit met hittebstendige verf, of word het zó heet dat dat ook niet gaat ukken? en kan ik dat gewoon oden terwijl die op me tomos zit of moet ik m echt eraf halen?
groetjes
oke dankjeWat bedoel je met zwarte grijze cilidnerding. Als je je cilinder zwart wilt spuiten dan kun je dit gewoon met hittebestendige verf doen. Goed ontvetten en alle vuil eraf.ik heb 70cc , dus zwarte en grijze cilinderding(wat om je cilinderzit;p) en die wil ik zwart spuiten, kan dit met hittebstendige verf, of word het zó heet dat dat ook niet gaat ukken? en kan ik dat gewoon oden terwijl die op me tomos zit of moet ik m echt eraf halen?
groetjes
Je moet de cilinder van je blok halen anders krijg je de lak nooit tussen je koelribben.
Verf blijft aardig lang mooi, maar na verloop van tijd zal er wss wel wat afbladderen. Maar valt allemaal hardstikke mee.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 15 gasten