vorig jaar op mijn verjaardag (11 augustus) kreeg ik mijn derbi senda x-race 2008.(wel zelf betaald natuurlijk) na een tijdje vond ik het maar allemaal te traag gaan en toen heb ik hem laten ontgrenzen. ik heb zo een tijdje gereden. ook dit begon te vervelen. toen heb ik een thrower gekocht en hier zo'n 100km mee gereden totdat mijn cilinder vast liep. op gegeven moment ontdekte ik dat er heel veel begon te roesten. dit wou ik verhelpen door op te spuiten, omdat ik de kleur toch al anders wou hebben. :

de velgen en blok waren ook nog zwart.
na de vastloper heb ik een 70cc erop laten zetten. dit vond pa niet zo leuk dus ik maar weer een 50cc besteld (mk sp) een 2de hands uitlaatje erbij (bidalot spr3) en 19mm carburateur.
op gegeven moment begon alle verf af te bladeren, omdat ik alles veel te haastig heb gedaan. het was niet meer om aan te zien. toen mijn achtertandwiel helemaal rond was geworden, toen heb ik tegen mezelf gezegd van, het hele ding gaat uitelkaar en wordt gecoat en netjes inelkaar gezet.
ik dus alles uitelkaar gehaald, het frame, achterbrug, velgen en voorpoten heb ik weggebracht naar de coater. de remblokken, radiateur, *standaard, kroonplaten en voetsteuntjes heb ik zelf gezandstraalt en opgespoten(nu wel op de goede manier=D) ik heb nu al wat in elkaar gezet.

setup onbekendt.
mijn uiterlijk plannen zijn:
kappen nog afwerken en opspuiten
blok opspuiten
hier nog wat foto's van m'n hpi en wat kleine spullen

hier wat foto's hoe de zaak er nu bij staat.. (25-10-2009)