ik ben laatst bij de dealer geweest en ook hij zei dat het waarschijnlijk bij mijn koppeling vandaan kwam.Op jouw papieren staat waarschijnlijk 2005 omdat toen het kenteken verplicht werd gesteld. Heb jij een ei of membraan cilinder, dit scheelt al wat in het bepalen. Misschien kan je even een foto plaatsen van je tomos voor exacte bepaling?
Dat geratel kan gewoon van je koppeling komen aangezien jij al aangeeft dat het van je rechtercarterkap vandaan komt, dan is het niet erg, maar je kan voor de zekerheid even een filmpje maken.
oke ik wist dat helemaal niet.Neem de bovenste foto, maar kijk aan de andere kant van je blok.
Bij de voetpakking van je cilinder staat op de zijkant van het blok wat voor type (model) het is.
Tinus jij bent echt bloedirritant af en toe.
Kijk Tinus, jij weet wat een goede coffeeshop is! De Jukebox kicks aars
Tinus jij bent echt bloedirritant af en toe.
Kijk Tinus, jij weet wat een goede coffeeshop is! De Jukebox kicks aars
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Staat het op je cilinder of op je blok?hoi ik heb net gekeken en er staat tomos a5 op me cilinder.
dus dat houd in dat ik een a5 blok heb
ik heb gisteren geprobeerd die schroef los te maken maar die zit zo vast dat hij niet los wil.Meestal zit er achter het motorscherm aan de kickstartkant een sticker. Daarop staat wat voor motorblok het is (als de brommers/ snorfiets nog origineel gekleurd is). Anders idd Tomos Nederland een mailtje doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten