je hebt van die busjes olie van kroon met genoeg olie, deze kan je in 1 keer leeggieten.
Het beste om alle olie eruit te krijgen is om eerst even een stukje te rijden zodat de olie door de warmte wat dunner is, dan loopt het er wat makklijker uit met aftappen.
voor het aftappen moet je bij de bout aan de onderkant wezen, deze bout zit met zijn kop naar beneden gericht en is bij mij maatje 14 sleutel.
Je moet een bakje nemen waar iig 250 ml in kan, bijvoorbeeld zoon plastic bakje van de chinees.
dan draai je de bout er weer in, en draai je de bout aan de bovenkant eruit, deze zit onder je luchtfilter en doe je een trechter in het gat voor het vullen van je nieuwe olie.
Als je de olie koopt koop dan ook meteen een nieuwe bougie, deze is wel wat versleten na 1000 km en zal drm ook niet meer perfect vonken.
De bougie draai je eruit door middel van een bougie sleutel en een ratel.
Nieuwe bougie eerst met de hand de bougie erin draaien en als tie handvast zit met de bougie sleutel goed vastzetten, niet te vast. VAST IS VAST
bougie dop erop en klaar ben je
het luchfilter kan je schoonmaken door deze los te maken van je carberateur.
Dan zitten er 3 schroeven in je luchtfilterbox, deze draai je eruit.
Dan zie je een grijs/zwart zacht ding zitten, dat is je filter.
Deze kan je schoonmaken door hem te wassen met water of ontvetter, NIET TE HARD AAN TREKKEN

Laten drogen voor 1 nachtje en weer monteren.
Veel succes