RAL 9010 komt idd het dichtste bij spierwit bij de ral kleuren. Het standaard zwarte tomos kleurtje is RAL 9005Welke kleur heb je? (fototje is wel handig) Als ik het goed heb, heeft tomos niet standaard RAL kleuren gebruikt. Ik zou een RAL kleur uitzoeken, die er het dichtst bij in de buurt komt. Voor je velgen kun je gewoon RAL 9010 gebruiken(spierwit). Je kunt je framedelen ook laten poedercoaten, dan ben je de eerste 3 jaar af van roestvorming(zelf ook gedaan)
Veel blauwe rook is teveel olie bij de benzine, en teveel witte rook is een lekke oliekeerring aan de rechterkant waardoor er atf olie verbrand. Correct me if i am wrong..Ik had net een discussie met iemand over rook kleuren.
Hij zegt; (over tomos) witte rook is niet goed, het moet blauw zijn, dat doet mijn scooter ook.
Ik heb toch duidelijk andere verhalen gehoord, dat veel blauwe rook juist niet goed is. (voor tomos dan).
Hij zegt dat mn sproeier te klein is. Iig, als mijn tomos koud is en ik start m met choke dan komt er altijd wel witte rook uit, geen smog ofzo, maar wat ook uit koude auto's komt, maar iig geen blauwe rook. Als die eenmaal warm is komt er niks meer uit mn uitlaat.
Wat is nou een goede kleur voor tomos?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 4 gasten