Hallo, ik ben Jesse uit enschede, 17 jaar.
Ik zit al een tijd op TF rond te kijken en ik dacht , nah dan laat ik mijn tomos ook maar op het forum eventjes zien.
Ik kocht voor 150 euries deze rode Tomos a35 , ik denk uit 2000 of 2001 van een meneer die niet meer wist wat hij met zijn tomos moest doen. Dus was ik zo aardig om hem er vanaf te helpen

Ik reed een rondje en ik dacht, ja hij rijd echt goed. Alleen hij maakt heel veel geluid, kappen en kenteken zaten los.
Hij was verder helemaal origineel behalve achtertandwiel was kleiner.
Maargoed fotos:D
Sorry voor telefoonfotos

Zo heb ik ongeveer een week rond gereden, en toen had ik even zin om mijn Tomos te veranderen.
Nieuwe standaard snel uitlaat en handvatten, en een nieuwe rechterkap die ik nog matzwart heb gemaakt. Even de veerrubbers eraf gehaalt en een zijstandaard, staat wat sportiever toch

Weer een weekje later heb ik dus mijn kappen gespoten, en ook gelijk dat middenricheltje bij het frame ook. Tankdop met slot erbij, en panty over mijn koplamp, maar die er ook na een paar dagen er gelijk weer afgehaald want kzag geen flikker meer int donker haha

Ik had vaak lekke band door die stomme vering, dus heb ik maar 320mm bobotech erop gezet

En een Led achterlicht, vind ik ook mooi.
Killswitch en bijrijderszitje erop gezet.
En raket-ventieldopjes

------------------------------------27 dec 09------------------------------------------------
nou ik heb dus een streetfighterkapje op me tomos gezet. Met booskijkers vind ik er zeeer vet uitzien.
verder beetje schoongemaakt enzo, velg in de afwasmachine en beetje zitten sleutelen.

Kapjeee

met lichtjes aaaan

------------------------------------30 jan------------------------------------------------
Oke mijn tomos gaat dus straks wel een grote operatie tegemoed namelijk ;
To doooo;
- geheel nieuw blok
- nieuwe carb 15/15
- powerfilter hoogst waarschijnlijk
- nieuwe stickers
- Chroom achterbrug (al besteld)
- en techno CC uitlaat ( ook al besteld )
------------------------------------10 FEB 2010------------------------------------------------
goeeed, ik heb al wel wat spullen binnen gekregen
-uitlaat en achterbrug
- stickers
en powerfilter haal ik morgen op waarschijnlijk.
techno CC en het achterbrug

Toen heb ik blokje eraf gehaald en het chromen achterbrug erop gezet

totaalbeeld hoe die er nu bij staat