Berichtdoor richardlan » 20 jan 2010 18:13
roest bij de uitlaat hoeft niet door te komen dat het een oude uitlaat is of dat hij buiten staat maar vaak is dat rond deze tijd door het zout op de weg heb ik ook zeer irritant uit laat anderhalve maand oud staat altijd binnen in de schuur maar wel roest onder de cilinder komt door dat je voor wiel zout tegen je uitlaat en andere dingen aan spat
kilometer stand hoeft niet altijd te kloppen vaak is er ook aan gekloot of is er een hele oude kilometerteller er in gezet mij overkomen staat helemaal vol met negens komt uit 2006 dus in 3 jaar meer dan 90000 kilometer gereden lijkt me niet een maat van mij zijn kreidler (oldtimer) staat nog lager remmen zijn wel belangerijk maar kost weinig geld om weer te maken als je een trommel trap rem hebt wel electra is ook zeer van belang mocht je van uit de plaats waar je hem hebt gekocht naar huis willen rijden en komt oom agent dan ben je wel de lul laten we het zo zeggen trillen is ook best erg maar mijn tomos trilt alleen als ik rond de 65 / 70 rijd bij geluiden moet je eerst wel zeker weten waar het weg komt mocht het erg wezen koop dit dan niet veel geld en tijd KAN het kosten
en tip van de week : probeer iemand mee te nemen die veel verstand er van heeft