het begon 3 jaar geleden bij een oude man me 2 brommer waarvan ik een tomosje helemaal uitgeleefd van kon kopen voor 75 euro.
Het was in slechte staaat roest veel en alles wat een beetje krom kon trekkken stond scheef ik ben dus lang bezig geweest met het opknappen van mij tomosje en veel onderdelen gekocht ook 2ehands op marktplaats.
maar toen ik voor het eerst mijn tomos ging opvoeren wist ik nog niet zo wat het was.
dus toen had ik een proma circuit gekocht met een 15mm dellorto en een eurokit 50cc.
dat liep er goed ik had hem toen af laten stellen en toen haalde ik er de 78 mee op mijn teller dit is een goed setupje al wil je beginnen.
maar toen kwam ik er na een paar dagen achter dat dit niet heel goed meeer liep toen heb ik mijn carterdeksel geopent en rara wat zag je een koppeling helemaal versleten en me koppelingshuis naar de kolere.
na een paar weken nieuwe gehaald en weer banken met dat ding.
DUS OPGELET VOOR IEDEREEN DIE GAAT OPVOEREN KIJK EERST OF JE KOPPELINGS HUIS EN KOPPELING NOG GOED IS!!!!!.
En ik wou later harder gaa ne optrekken
Dus toen maar:
eurokit 70cc gehaald zelf getuned
50cc kop naar 70cc af laten draaien
eerst een 15mm later een 20mm dellorto spaco
21mm gelast spruistuk
hpi 2005
top racing krukas met race lagers en keeringen
proma g puitlaat proma circuit had ik verkocht word nu gelast derbi uitlaatje die ik heb kunnen bemachtiggen
en een killswitch
nou ja dat was me verhaal een beetje hieronder fotos van me tomosje zo als het er nu bij staat:

en dit word me nieuwe cilindertje ook door AB Tuning getuned zou eerst de polini 65 gaan halen maar dat gaat me te veel kosten dus ik hou het bij de goedkopere parmakit:P

Komt nog:
derbi uitlaat gianelli 70cc op maat IPV simonini
chrome voorvork
chrome achterbrug
stage 6 toeren+temp meter
frame opnieuw spuiten metallic blauw
lichspoel hpi voor toerenteller en temperatuur meter.
vast wel nieuwe koppeling
top gemeten met die 50c proma is nu 83km/h
reacties kan altijd en er gaat nog veel veranderd worden dus hou het in de gaten voor geintresseerden.