uitglijders?Heb je de borgplaat die om een van de moerzijden is geslagen wel platgemaakt? En gewoon linksom is los. Probeer anders de sleutel wat te verlengen met een stuk pijp oid. Pas wel op met uitglijders!
bedoel je dat de bout doldraait ofzo?
uitglijders?Heb je de borgplaat die om een van de moerzijden is geslagen wel platgemaakt? En gewoon linksom is los. Probeer anders de sleutel wat te verlengen met een stuk pijp oid. Pas wel op met uitglijders!
ja ik heb dat al zo vaak gehad, ik heb nu dikke eelt lagen:PNee, dat de sleutel van de moer schiet en jij met je klauwen ergens langs gaat en je vel een paar mm dunner maakt (of erger....)
Ga ik er dan veel vooruit op trekkracht of ? Want ik heb nu nog een snor cilinder+ zuiger en ga nu +- 50-60km maar wil het liefst niet nog veel harder aangezien het toch zonder helm blijft. En dan nog een vraag ik heb een Dell'Orto 15/15 carb maar toen ik het gaasfilter + kapje erop had kreeg ik hem er niet mee afgesteld is dat puur omdat het een slome cilinder is of ?airsal 50cc is wel aardigHallo,
Ik wil als het weer wat lekkerder weer word een andere cilinder op me tomos snor te gooien omdat ik hem harder op wil laten trekken. hij gaat nu al aardig hard voor een snor dus het liefst niet dat hij veel harder gaat.
Std 50CC + Bromkop
Std snel uitlaatje
15/15 Carb
Ontgrensd luchtfilter en spruitstuk.
Ik wil dus graag weten welke cilinder ik er het beste op kan gooien. Ik zat te denken aan een Airsal 50CC of 70 CC maar ik zou niet weten hoeveel mijn blok nu gelopen heeft en kan er wel een andere krukas inzetten maar als het niet hoeft liever niet dus hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen.
70cc gaat al weer harder en trekt een stuk beter op.
je hoeft geen andere krukas erin te doen.
Ik heb ook een kleine vraag??
Hoe demonteer je het luchtfilter van een tomos a35. Moet dan die hele ijzeren plaat eraf.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten