je moet zorgen dat hij op odp gelijk staat met onderkant spoelpoorten.
wat je boven over houd op bdp kan je een binnevallende kop maken of je cilinder aan de bovenkant afdraaien
eventueel carter verder affrezen of cilinder hemd inkorten
TomosTuningWassenaar : 2 kleurenlak staat nu een foto op![]()
pimW: ja dat lassen doe ik allemaal zelf
tosser : ik ben er nog niet helemaal uit als het nou een 70 of 80cc
en ik heb nog een vraag over een ebr voorvork van een puch past die gewoon in je tomos?
Dat kan ook... alleen ik kan niet lassen Pf.. binnenkort een las cursus doenslimme jongens slijpen gewoon de pen die je balhoofd in gaat af en vervangen die voor een pen van een orginele tomos voor vork ff vast lassen en dan past het wel![]()
of je koopt een ebr voor tomos
hee als je nou even slim naar die foto's kijkt zie je dat hij er al lang in zitTomosTuningWassenaar : 2 kleurenlak staat nu een foto op![]()
pimW: ja dat lassen doe ik allemaal zelf
tosser : ik ben er nog niet helemaal uit als het nou een 70 of 80cc
en ik heb nog een vraag over een ebr voorvork van een puch past die gewoon in je tomos?
EBR voorvork puch past niet.. ik ben hem pas aan het maken op mijn projectje ( Flexer Sprinter 65cc polini )
Maar het is echt een rampen werk maar hij zit bijna![]()
Zit er goed uit verder![]()
Hoe ben je aan dat stuur/ beugels voor het stuur gekomen ?
succes verder
ik weet niet hoe het met jouw'n technisch inzicht zit maar bij een *standaard tomos zitten ze ook niet recht omhoog hoor en ook niet bij een crossmotorMet een beetje technisch inzicht weet je dat hij zo niet kan veren. Te lastig om zo uit te leggen. Maar de schokbreker zou recht omhoog moeten staan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten