Zeg hem maar dat ie een prutser is. Natuurlijk kan dat. Zelfs mijn motor zet ik de achteras met de hand vast. Beetje spinazie doet wonderen!Kan je trouwens je achterwiel losmaken zonder luchtdruk of luchtpomp tang ofzo? Dus gewoon met moersleutels?
Mn broer zegt dat dat niet kan. Maar hij denkt dat ie alles weet omdat ie een aerox heeft.
eicilinders hebben in ieder geval pen 10. De opvoer kitjes hebben pen 12. Als je tomos van 2005 is (is het bouwjaar 2005 of staat ie sinds toen op kenteken?!) heb je pen 12.heey allemaal,
ik heb een tomos s25 snor bouwjaar 2005.
ik ben van plan om een 60cc airsal cillinder te nemen met brom kop.
de rest van mijn blok is allemaal *standaard alleen andere tandwiel verhouding v 24 a 26.
mijn vraag is zit er standaard pen 10 of 12 in, en past de pen die bij de cilinder word gelevert in de krukas?
en wat voor uitlaat kan ik er het beste opzetten om veel trekkracht te hebben techno cc?
en heeft het zin om een dellorto 15/15 te nemen op een brom spruitstuk?
alvast erg bedankt
Idd wat Ricker ook al aangaf, bougie gebruiken als check. Ik heb vaker koppen veranderd zonder de sproeier aan te passen. Maar het kan misschien in dit geval wel van invloed zijn aangezien je een ander luchtfilter dan standaard gebruikt?Terug op de reactie bovenaan de pagina aan shadowranger:
Is dat echt zo dat je bij het verwisselen van snor- naar bromkop geen andere sproeier nodig hebt, ik heb nu 49?
en wat betreft de ontsteking, als ik hem dus op de bromstand zet (in dit geval het bovenste streepje) dan zal dat voor mij
waarschijnlijk al voldoende zijn (brom zo goed als standaard, alleen andere uitlaat en luchtfilter)
Bedankt alvast:)
Daar ga je 50 mee. (op de teller). Precies zelfde setup als mij maar dan met ATW26 ipv 28, zal dus nog iets sneller gaan.Ik wil mijn snorbrommer zo'n 35-40 km/u laten lopen.
zijn dit dan juiste onderdelen:
Bromkop:
Achtertandwiel 26
Uitlaat Standaard Snel
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 11 gasten