min setup,
tomos A3 of A35 SNOR
standaard cilinder met *standaard kop,
spruitstuk begrenst en luchtfilter ook
12/9 cab @ 49 d8 ik
vtw 26
atv26
tekno niet terugloop model (lijkt op bullit maar er staat tekno op de demper)
Heb niets veranderd aan mijn tomos alleen een tijdje geleden een andere tank dop (met slot)
Nou hier is mijn probleem, mijn tomos valt om de 100 meter uit, je start hem in shoke, dan rijd hij goed weg, goed door naar zijn tweede versnelling, richting top. En opeens hout hij er mee op, lijkt wel of je de stop knop in drukt en dan is hij uit. Zelf had ik een vermoeden dat dit met de toevoer van de benziene te maken heeft dus heb ik mijn 12/9 cab open gemaakt en het membraam schoon gemaakt en de sproeier door geblaast (kon er door heen kijken). alles weer inelkaar gezet en ik rijden nog steeds het probleem. Ik hoop dat jullie weten wat er aan de hand is.
nog wat informatie over hoe het gebeurd was, toen hij koud was trok ik iemand mee van 70 kilo.
de tank is bijna leeg, ik schat nog een half lietertje.
de beziene kraan werkt goed stroomd als een male

er zat wat olie of benziene in de luchtfilter.
ik had de benziene opgevangen in een bakje en er zat een hele grote cirkel onder in (denk dat het olie is)
Nu wil ik dus mijn tank helemaal leeg laten lopen en schoonmaken met water (kan dat met water?) of moet ik de benziene die er uit komt filteren (ff de olie er uit) en het daar mee schoonmaken.
alvast bedankt voor julie hulp en tijd.
Mark