Ik heb waarschijnlijk het probleem gevonden.2 mogelijkheden die ik verdenk:
Of je bolletjes zijn gewoon nu kapot, aangezien de brommer toch al ruim 3 of 4 jaar oud is. (ik weet niet of dat bolletje al zo oud is)
Of je spanningsregelaar is niet goed en geeft je lampjes een optater, of juist niet genoeg stroom. Zul je ff moeten meten.
Thanks,hee man,
fresh brommertje heb je daar![]()
maar k zie dat je uit Heemskerk komt?
De heemskerk? vlakbij beverwijk uitgeest enz?
woon zelf in t mooie Uitgeest![]()
succes verder met je brommertje, en k kom vaak in Heemskerk dus ik zie je nog wel is rijde denk![]()
mzzl
20 zomers jong!okee okee gekke zjit vriend![]()
hoe oud bn je nu dan? alweer te oud voor bouna?
zal binnekort wel ff foto'tje sture van mijn tos, misschien zie k jou of jij mij 's![]()
lagge, zijn hier niet veel mensen met tomossies altans niet mooie behalve bjaarde zowat.
mzzl pik
Heb er ook nog maar weinig mee gereden hoor. Heb hem nu net een week en denk 3 keer heen en weer gereden. Als je me ziet gewoon even toeteren hehe!whahaah toon beentjes ik kom ook uit heemskerk maar wat bestellen daar is altijd een feest een bus blauwe lak voor me tosser dat duurde 4/5 weken btw mooie tomos trouwens en ik zie je nooit rijden
Haha, thanks! Die ga ik bestellen. Ziet er makkelijk uit met zo'n hulpmiddel erbij.http://www.euroscooters.nl/shop/progrip ... -6517.html
hoppa, heb t zelf ook, stond nog mijj me favoriete![]()
idd bij toon beetjes moetje ook echt nix laten bestellen, kom je maandag, zou t er woensdag zijn.. is t er niet dan maar volgende week proberen, word t alsnog donderdag een week erop![]()
mgoed mgoed succes met je velglint kerel oO<
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 6 gasten