Hoe hard die precies zal gaan is natuurlijk niet te voorspellen maar ongeveer zal dat wel kloppen.en dan gaat ie ongeveer 35km/h?
over dat geluid dat is omdat je cabreteur dan minder open staat en dan naar minder lucht zuigt dus minder geluidHey jongens, ik heb zoals jullie wss weten m'n tomos opgeknapt. Ik rij met een getunede 50cc, afgevlakte kop, tecno estoril en 16mm dellorto.
Als luchtfilter heb ik de ''schijf'' die bij de carb zat, en daarover een kapje die volgens mij alleen dient om het luchtfilter op z'n plek te houden.
Als ik rij en ik geef vol gas dan maakt het een hoop herrie (duh...) maar het is echt een soort roggelend geluid. Als ik het gas iets los laat rij ik net zo hard alleen heb k een stuk minder lawaai, nou is aan jullie de vraag: Waardoor komt dit ???
En dan heb k nog een vraag. Als k een eindje rij dus ongeveer 10 minuten, dan kan k de hele tijd volgas rijden en loopt ie goed. Dan gaat het blok ineens een stuk minder toeren maken en kan k (volgas, halfgas of wat dan ook) maar iets van 50 rijden ipv de 70 die ik makkelijk haal. Als k dan een tijdje doortuf (2 á 3 minuten) voel je dat ie heel langzaam weer wat harder gaat lopen tot dat k weer 70 rij. Ik weet het niet zeker, maar ik denk zelf dat het aan de sproeier maat ligt. Als iemand enig idee heeft wat het zou kunnen zijn hoor k het graag..
Gr Fido
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast