hallo,Gebruik de zoekfunctie eens!
Haal maar een bus WD-40 en spuit deze erin/erop. En gewoon probeeren de bout eruit te slaan.
ja allemala al lang gedaan maar ik krijg hem er gewoon niet uit slijpen vind ik niks hij moet er tog gewoon uit kunnenHeel veel WD-40, en dan met een hamer er flink op meppen.
wat is een doorslag en dan zou ik hem met een hamer er tog ook uit kunnen rammen lukt ook niet!Ten eerste,maak een normale titel
Om op je vraag terug te komen,pak een doorslag ofzo,zet die erop en dan met een hamer de bout erdoorheen slaan.
nou ik sla bijna me hele brommer naar de klote hij zit echt moervast krijg hem er op geen mogelijk heid uit heb er een sleutel op gezet zelfs dan draait die nog niet allebij de kanten op geprobeert maar als ik nou een luchtsleutel regel zou die dan loskomen?Dan pak je een schroevendraaier,breekijzer,snijbrander,slijptol weet ik het,kan je zelf ook uitzoeken lijkt me?
Hij kan nooit zo gigantisch vastzitten,dat je met een flinke hamer en een bus WD 40 er geen beweging in krijgt,dan sla je gewoon als een mietje...
hallo,wd40 en heeel veel
en dan zet je er een ijzeren staaf op ofzo
en dan ram je als de nete
lukte bij mij ook
Om een achterbrug los te draaien?ja dan weet ik het ook niet meer
dan breng hem dan naar bromboer
hallo,Heb je het over de moer???
edit : Luchtsleutel zal et m wel doen,of gewoon een dopsleutel en een stuk pijp wat erover heen valt pakken.
Ja het lukt hem nietOm een achterbrug los te draaien?ja dan weet ik het ook niet meer
dan breng hem dan naar bromboer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten