En dan de rest nog op je tomosje bouwen. Het is wel ideaal hoor je hoeft je nooit zorgen te maken of er wel ergens brommix te koop is, niet dat ik daar ooit last van heb gehad

is het dan mogelijk om dat kapje passend temaken op een ander blok?Dan kom ik in de problemen met mijn kickstartveer die doet altijd stoer bij mij, sorry dat gaat hem niet lukken
Vraag me af wat dit allemaal gaat kosten als je dit op je tomosje gaat bouwen, je hebt een linkercarterkap nodig voor de bevestiging van de oliepomp, de oliepomp zelf, zo'n boutje voor in je spruitstuk en dan nog de slangetjes. Oja en de olietank zelf moet je zelf maken of je koopt iets kleins.
Oliepomp zelf is al €60 euro dat is het duurste, met wat inschatting kun je zelf wel bedenken wat je voor de rest kwijt bent. Maargoed dan heb je ook wat ofniet mensen
dat is volges mij bij de scooters zo..Maar dat gaat dus direct het spruitstuk in?
Ik dacht dat iemand mij vertelde dat die mengt in de carburateur...
Hmm, ik denk dat wel wel aardig wat te beunen valt,Jep de olie gaat direct het spruitstuk in. Niet altijd geloven wat een ander zegt totdat je zelf hebt gezien hoe het in elkaar steekten de foto's bewijzen het.
En je zal toch echt zo'n type carterkap aan moeten schaffen, leuk om te zien dat ik hierbij goed kan helpen
ja dat zei ikMaar dat gaat dus direct het spruitstuk in?
Ik dacht dat iemand mij vertelde dat die mengt in de carburateur...
tank van angelo zit waarschijnlijk onder/rondom z'n zadel steun,Stomme vraag misschien, maar Angelo, waar zit bij jouw brommer de olietank?
En wat is de inhoudt ervan?
dat snapte ik ja!!
maar dat tandwiel kan niet zomaar op je vliegwil legge chillen,
dus zou voor de makkelijkheid een foto willen van alles wat onder de carterkap zit..
Zou ook wel willen weten wat er op de plaats van het 'puntje' in je carterkap zit, lopen daaar de olieleidingen?
HIERBIJ roep ik ook dus iedereen op het forum op; om z'n carterkap er voor ons af te willen halen, en dan een foto te maken van je vliegwiel / aandrijving..
Veel moeite dat weet ik, maar als je het miss toch moet doen?
Marc
Dan wil je vast niet weten hoe duur mijn brommobielen onderdelen kost. Dan schijt je toch echt in je broek ervan.Het kan nog vrij lastig worden voor sommige mensen hier.
Ook prijzig trouwens
Edit: Ik ga !nu! wat fototjes schieten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten