Nee, dit is niet nodig wel moet je de vloeibare pakking 24 uur laten uitharden.moet je als je vloeibare pakking gebruikt ook nog een papiere pakking gebruiken of maakt dat niks ?
[ Post made via Mobile Device ]
Sorry meneer sprintkoning (of hoe je jezelf ook voelt)
Maar met deze setup haal je niet harder.
sprint koning ben ik zkr nie en voel me ook niet zo.
Alleen stoor me een beetje aan mensen die denken het te weten
ik bedoel er mee ik wil ze best spuiten maar dat is zo veel werk maar niemand antwoord op mijn vraag?en wat is een andere makkelijke oplossing behalve spuiten
wil zo min mogelijk werk er aan hebben want heeft al lang genoeg geduurt met die wielen:P
andere wielen kopen?
oke nu weten we officieel dat jij geen **** zelf doet qua zoeken.wat kost een koolstofmasker ongeveer en wie weet een goede site waar die niet duur is en ik hem kan bestellen
ga namelijk me tomos spuiten en beetje bescherming tegen de nevel mag wel!
of weet iemand een andere idee?
dus mij 100ml verf hoef je maar 5-10 ml wasbenzine bij te doenals je 100 delen verf hebt dan doe je er 5/10 delen terpentine bij en dat roer je.
hallo,Bravo! Je hebt het door.
Maar doe dit wel alleen voor de eerste laag en ga niet bij een pot van 1 liter, 100ml terpentine gooien.
ja maar dat snap ik niet dus ik moet zeg maar 50ml spuiten voor de eerste laag verdunnen met 5-10%Je hebt net zelf gezegd dat je alleen de 1e laag moest verdunnen.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten