Beste mensen,
Ik had tot vandaag een sproeier 49 in me 14/9 cabr zitten met begrensd spruitstuk.
Maar ik rij nou al 1 week ofzo tijdelijk ( tot dinsdag) zonder luchtfilter, dus ik dacht laat ik me sproeier eens verhogen naar 50 want ja, meer lucht betekent dat je meer benzine nodig hebt zodat de verhouding klopt.
Nou ging ik een tijdje rijden met 50, hij trekt iets sneller en gasreactie is wat beter maar mijn top is ong 2 km lager 3n hij 4takt een héél klein beetje.
Maar nou lijkt mijn bougie bij 50 meer koffiebruin dan bij 49 en de randen zitten bij 50 als ik em deruit halen niet egt onder de olie en bij 49 wel.
Maar bij 49 had ik ook al dat hij stotterde.
Een vriend van mij heeft dezelfde setup maar dan een powerfilter dus en een technigas next en hij heeft sproeier 68 erin zitten:O
Dus eigenlijk 3 vragen:
-Hoe kan het dat ik juist kleiner nodig heb dan 49
-Hoe kan het dat mijn bougie meer bruiner is bij 50 en zegmaar wat meer tegen het donkerbruine bij 49
-En hoe kan het dat hij sproeier 68 nodig heeft ( weliswaar met een terugloper) en ik bijna 20 maten kleiner
Alvast bedankt,
Arthur