ff schuifmaat erbij pakken.okik heb een hele snele vraag die ik nu nog beantwoord hoop te krijgen welke maat is mijn schommelas ik moet namelijk een moer hebben maar weet niet welke maat het is
en welke maat moer moet ik halen voor schrokbrekers vast te zetten!
voor daaronder op de achterbrug wil ik er een moertje achterzetten vandaar!ff schuifmaat erbij pakken.okik heb een hele snele vraag die ik nu nog beantwoord hoop te krijgen welke maat is mijn schommelas ik moet namelijk een moer hebben maar weet niet welke maat het is
Bij mij zitten de schokbrekers met bouten vast.
weet dus echt niet wat voor moer jij nodig hebt
Als je dan ff een steek of ringsleutel pakt, die bout er uit draait en MET die bout naar je boutenboer gaat?voor daaronder op de achterbrug wil ik er een moertje achterzetten vandaar!ff schuifmaat erbij pakken.okik heb een hele snele vraag die ik nu nog beantwoord hoop te krijgen welke maat is mijn schommelas ik moet namelijk een moer hebben maar weet niet welke maat het is
Bij mij zitten de schokbrekers met bouten vast.
weet dus echt niet wat voor moer jij nodig hebt
daar zit een of ander haaks omgezet plaatjeOk, maar waar haak je die veer achter dan (in het carter zeg maar)
staat ik weet niet hoe vaak op het forum.welke kant moet de zuiger zitten?
er staat wel een pijltje op de zuiger maar naar welke kant moet dat pijltje wijzen?
ja maar zoals je wl weet ben ik daar niet zo kei in kan iemand mij gewoon ff vertellen hoe die moet zitten of mij die link van topic geven:Pstaat ik weet niet hoe vaak op het forum.welke kant moet de zuiger zitten?
er staat wel een pijltje op de zuiger maar naar welke kant moet dat pijltje wijzen?
Ik weet zelf echter niet meer hoe die zuiger moet zitten...ik kijk naar de inlaatpoorten in de zuiger
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten