Genoeg gelult foto's:

Inmiddels ook maar aangemeld bij het Zundappforum, wel zo handig

Een dag na aanschaf, maar begonnen met demonteren. De handen begonnen te jeuken :kwijl:

Zal proberen foto's te gaan maken van de rest van de bouw. Ik maak namelijk haast geen foto's, vergeet ik meestal :fluitend:. Er zal dus een groot gat zitten tussen deze en de komende foto's.
Even een paar foto's gemaakt hoe het er nu bij staat:

De gereviseerde VDO teller
Inmiddels heb ik het volgende reeds gedaan:
-De zwarte framedelen opnieuw gepoedercoated
-Wielen opnieuw gespaakt en velgen vervangen voor een Weimann setje+ Michelin M45 banden
-Remmen gereviseerd
-Frame gericht, had namelijk een kattenrug
-Originele voorvorkpoten, spatbordbeugels en bovenste kroonplaat gekocht, die opnieuw zijn verchroomd
-Een gereviseerde VDO 100kmteller gekocht
-Origineel opnieuw beklede buddyseat gekocht
-Origineel bagagerekje gekocht, nog in mooie staat
-Originele spiraal schokbrekers gekocht
-Nieuwe voorvork-binnenpoten
Voor de rest heel veel andere (nieuwe) onderdelen, maar als ik die ga opnoemen ben ik nog wel even bezig. En dat is volgensmij niet echt interessant meer om te lezen

Update 19 maart
Na een paar keer bezig te zijn geweest, de afgelopen weken, ben ik vandaag tot dit resultaat gekomen:

Afgelopen week heb ik ook mijn gereviseerde blokje opgehaald en de Athena 50cc Minitherm thuis ontvangen. Zijkapjes en tank wordt aangewerkt, om deze binnenkort te voorzien van een nieuw laagje oranje lak.
En oja, laatst ook een nog een Kokusan Evo gekocht. Voor het geld wat dat ding kostte, koop je een opknaptomos voor

Update mei, nou eigenlijk april
Zijn foto's van een maand terug. Zo stond ie er toen bij:

Inmiddels alweer een paar dingen veranderd. Alleen de km-teller en verlichting werkt nog niet echt zeg maar

Blokje heeft nu 300 km gereden. En tering, wat rijdt dat lekker