Zal een Tomos Targa zijn geweest en dat is alleen een bepaald model van de A35. Net als Volkswagen Golf GTI /GTD .Dus ja, die wielen passen wel. Maar dat wel de originele trommelremmen erbij houden, want als de aspirant koper de 1-spaaks uitvoering heeft dan zijn die van zijn oude wielen groter en passen ze niet. 't Is maar een weet.Hoi, ik had een vraagje. Ik heb een paar Tomos wielen te koop. Op het frame staat het type A35.
Nu wil iemand de wielen kopen en hij zegt dat hij een Tomos Target heeft.
Passen mijn wielen op die van hem?
Dit zijn mijn wielen:
(let niet op de mee gespoten bandenheeft de vorige eigenaar waarschijnlijk gedaan)
ligt eraan hoe jij je brommer wilt starten, als je choke naar beneden is staat hij aan, als je dan volgas geeft schiet hij terug.Hallo, mijn tomos loopt niet. Hij vonkt wel en de carburateur is schoongemaakt. Ik vraag me alleen af hoe de choke moet staan als je hem start(boven of onder) en of er misschien iets mis kan zijn met de mengselverhouding. Zo niet, wat kan dan het probleem zijn.
Dat is lastig als ie niet loopt, of niet?Ga eens een stuk volgas rijden. Haal daarna je bougie eruit en kijk naar de kleur van de bougie. Deze laat dan zien of het mengselverhouding goed is.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 7 gasten