Nou dat rubberen randje is gewoon nog helemaal goed! Ik kan eventueel wel wat vloeibare pakking erop doen als je denkt dat dat helpt, maar hij lijkt goed af te sluiten...van dat vlotterbakje, heb je dat rubberen ringentje wel in de rand van je vlotter zitten want anders gaat die lekken, dat zou de oorzaak zijn,
of dat waar het bezine slangetje je carb op gaat, dat die niet goed vast zit.
Ik heb er nog nooit last van gehad en ben ook helemaal niet aan het kraantje geweest, dus dat kan het haast toch niet zijn? Kan ik dat vlotterbakje anders niet gewoon dichtlijmenKraantje iets strakker aandraaien aan de tank? Misschien lekt ie daar wel.
Ik zal daar zo eens naar kijken danSchroef aan de zijkant van de carburateur (waar je benzineslang op gaat) misschien losgelopen? Kan ook lostrillen.
Nee bij mij lekt het er echt tussendoor.Da's dan wel iets minder normaal. Dus je zit er zegt maar gewoon naast en er lekken druppels uit?
De gemiddelde Tomos heeft altijd wel een kringetje brandstof in die ring zitten maar niet echt lekkend..
Nee klopt, heb er sindsdien niets meer over verteld.Dat zou je zéker wel horen. Je krijgt dan een verrekt ratelend kabaal uit je blok.
Misschien je ontsteking wel. In de eerste pagina staat een foto van je bougie, en volgens mij heb je er toen niets meer over verteld. Is ie nu al in een beter tintje gekomen na afstellen of is ie nogsteeds zo zwart?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten