Net even gekeken, maar hij heeft nog niet echt een kleur.Zolang je Tomos maar rijd krijg je wel een getrouw beeld ervan.
Nee ik heb volop vloeibare pakking gebruikt, die is echt overal sluitend. Heb ook al deotest daar uitgevoerd dusOver het algemeen maakte dit totaal geen verschil. Heb je de pakkingen van het spruitstuk opnieuw gebruikt, zo ja: Waren deze nog wel in een goede staat?
Valse lucht kan ook je vijand zijn, en lekkage vanaf het spruitstuk is ook geen pretje.
Haha nee niet mijn spruitstuk, maar de imbusbouten die erin zatenHet sluit tenminste niet zo goed aan denk ik. En je spruitstuk dat lostrilt? Da's nieuw voor mij.
Haha nee niet mijn spruitstuk, maar de imbusbouten die erin zatenHet sluit tenminste niet zo goed aan denk ik. En je spruitstuk dat lostrilt? Da's nieuw voor mij..
Vandaar dat ik er kartelrevetjes tussen had gedaan...maar dat kan dus evt. voor valse lucht zorgen?
En zoals ik al eerder zei heb ik al een nieuwe bougie, dus kan het daar niet aan liggen...zoals ik al eerder zei je bougie is mischien wel af, daarna moet je eens met de sproeier bezig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten