Net nieuw op dit forum, of twee linkerhanden? Dan is het beginnersforum iets voor jou. [wil je ook supporter worden voor dit forum? meld je aan voor de groep supporters
Forumregels
Om u goed te kunnen helpen hebben wij een support template gemaakt.
wilt u zo vriendelijk zijn om deze in te vullen bij een nieuw topic! --> mededeling
Weet niet waar het fout is gegaan, maar let in het vervolg even op dat je niet 10 keer op de 'Bevestig' knop drukt, ook niet als ie even blijft hangen. Een keer is voldoende.
Zoals Koeieneus aangaf moet je inderdaad ATF olie hebben. Eurol 225ML is een van de meest gebruikte. Vraag ernaar bij je bromboer, zij weten (meestal) wel wat jij moet hebben!