Mijn Tomos rijd in de regen, staat in de regen, etc. En ik heb daar toch echt geen roest.

De voorkant leek nieuw, inderdaad leek, er zit allemaal roest op het voorspatbordik vind ht wel een spannend topic, is weer eens wat anders, maar hier ziet de tomos er veel slechter uit dan op de eerste foto.je ziet ook het roest aan de onderkant.en zo opmerkelijk vind ik dat dus niet zoals het geschreven staat.is toch normaal als je veel door de regen rijd of buiten laat staan en nooit onderhoud,dan krijg je op die plekken roest omdat het water daar blijft hangen.
heb jij mazzelEigenlijk..
Mijn Tomos rijd in de regen, staat in de regen, etc. En ik heb daar toch echt geen roest.
ja en precies op de onderkant,waar de waterdruppels blijven hangenDe voorkant leek nieuw, inderdaad leek, er zit allemaal roest op het voorspatbord
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
heey welkom terug man,Geen deugdelijke verlichting.. Och, het is erg ongebruikelijk dat wouten daar een bekeuring voor geven maar 't mag wel. Net zoals een kapotte toeter/geen bel. Je gebruikt 't op dat moment niet maar je moet het wel hebben.
18 janheey welkom terug man,Geen deugdelijke verlichting.. Och, het is erg ongebruikelijk dat wouten daar een bekeuring voor geven maar 't mag wel. Net zoals een kapotte toeter/geen bel. Je gebruikt 't op dat moment niet maar je moet het wel hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten