Hallo tomosforummers.
Ik ben Jesse en 16 jaartjes jong.
Heb een maandje geleden een 200e hands tomos flexer snor uit (volgens mij) 1998 gekocht.
Ben nu bezig om mijn tomos wat mooier enzo te maken

Ik ga vooral voor optische styling omdat ik hem niet harder dan 50 wil laten gaan.
Ik ga proberen een paar keer per maand foto's te uploaden.
Zo was die toen ik hem kreeg (wel even schoongemaakt en kapjes er afgehaald)

Zijkapjes even zwartgespoten en daarna de ribbels rood gespoten

HEVELGRIBS FTW!

Toen reden Petpat en ik naar Scooter Service Apeldoorn en in een keer...
BOEMMMMMMMMMMMM!
Klapband..

Petpat's en mijn tomos!

** UPDATE 05-11-2010 **
Nieuwe cilinder zit er op (50cc standaard) want de ander was helemaal kapotgerot en verroest overal weetikveel.
Heb ook mijn nieuwe handvatten, zadel en uitlaat (bullet) erop.
Banaanzadel paste er niet op dus heb bij Petpat afgekeken en hetzelfde gedaan.
2 slangklemmetjes en voilaaaa.
mja, FOTOSSSSSSS:
Mijn uitlaatje:

Mijn zadel+bevestiging:

Mijn handvatten:

** UPDATE 16-04-2011 **
Lexus achterlicht er al een tijd geleden opgezet, foto's volgen. Ohja, ben van de week even samen met Petpat bij Jan de Lasser langsgeweest en heb een cilinderkopje opgehaald.
Maaaarr.. ik heb een vraag voor jullie:
Hoe kan ik mn tomosje sneller laten optrekken maar niet al te hard laten rijden?
Mn brommer gaat nu ong 40 km/u en dat vind ik wel prima, wil niet veel boven de 45 km/u komen. Ik hoorde dat een afgevlakte cilinderkop helpt, maar is dat alles wat ik moet doen? Hoef ik dan voor de rest niks te veranderen?
Maaaaaaarja.
Wat er nog gaat gebeuren in de komende weekjes:
- Frame zwart met rode accenten spuiten. Ik wil hem in een speciaal thema spuiten. Fire is al zo achterhaald maar ik dacht misschien iets met duivel of iets? Iemand goeie ideeën, laat het me ff weten.
- Velgen zwart met rood velglint spuiten.
- Zelf een stuurtje bouwen. Ik ga gewoon een beetje kloten want wil mn stuur wat hoger en breder, kijken of het me gaat lukken.
- Hogere achterveren. Vind het altijd wel mooi staan als een tomos hoger aan de achterkant is.
- Mijn thema verwerken in tomos. Dus van het thema wat ik ga doen (wat ik nog niet weet) wat dingetjes uit ijzerplaten snijden enz. en dat mooi in mn tomos verwerken.
Als iemand ideeën heeft of antwoord op mijn vragen, post ff iets

MVG,
Jezzed
** UPDATE 01-06-2011 **
Petpat en ik vonden het leuk om te ouwehoeren met mn tomosje, dus hier wat fototjes:
Tankdop shineeeeee rood!.

Kenteken aan de linkerkant van mn wiel.

Ik mis dus een tapeind.....
Ik wou mn kop afvlakken. Heb ik iets gedaan maar ben tot de conclusie gekomen dat ik gewoon een HD kop ga kopen ;p.

Petpat en mijn BEUNLOGO voor onze projectjes
Hebben we gespoten ;p. Alles ingetapet enzoooooo.

Voor de grap een M-stuurtjes erop gezet! Sportief of niet?

** UPDATE 01-06-2011 - DEEL 2 **
Toch nog even verder beunen. Petpat moest weg, dus ik ben maar in mn eentje ff door gegaan.
Hier wat foto's. (nog wel onafgewerkte dingetjes.)
Achteraanzicht (achterlicht verhoogt en achterspatje afgezaagd enzooo

Zijstandaard

Achterspatbord

Enneuh, de komende weken beunen Petpat en ik nog wel meer aan dit ding DUS:
HOU HET IN DE GATEN!