De normale koppakking (50cc) heeft een doorsnede van 38 mm. Je hebt een 65cc koppaking nodig oftewel een koppakking met een doorsnede van 44 mm.hallo
ik heb nu weer heel mijn blok in elkaar staan maar
er zat bij de airsal cilinder set geen koppaking?
maar de normale pakking heeft een veel te groot uitstekend randje en dit lijkt mij helemaal niet goed?
moet ik voorzichtig het overschot wegveilen ? maar mij lijkt dat dan het ijzeren randje te klein word
iemand tips of suggesties
gr jim
die 44 mm pakkingen zijn gewoon metalen plaatjes. altans dat is hier zo. dus ik denk dat je dan beter afbent er geen pakking tussen te monteren. een metalen plaatje dicht niet echt goed af ofzo. alleen maar meer kans dat je valse lucht aanzuigt denk ik zo. bij mij gaat het gewoon prima zo met 50 cc pakking. maar misschien kijk ik er nog een keertje naar hoor. het hoort idd niet maar het werkt wel. anders zou die bromboer ook wel klachten krijgen , of het is gewoon een k*t oplichterja maar bij mij is het echt wel een mm naar binnen rondom dusja dat zal ik wel merken in prestatieverlies
ik denk dat ik toch even langs de brommerboer ga en dat even vraag. maar zou dat echt niks schelen
in prestaties of wel?
gr
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten