Sorry meneer sprintkoning (of hoe je jezelf ook voelt)
Maar met deze setup haal je niet harder.
sprint koning ben ik zkr nie en voel me ook niet zo.
Alleen stoor me een beetje aan mensen die denken het te weten
nou bij mij is de vliegwielmoer toch een keer losgeraakt ofzo en toen zat het vliegwiel er wel goed op maar hij raakte bij een hobbel even uit balans en dan liep mn brommer een paar sec niet helemaal goed...Normaal is het niet, maar het kan (meestal) geen kwaad. Maar vervangen is dan meestal geen overbodige luxe.
Vliegwiel lijkt me onzin dat die ineens los zou zitten. Begin maar eens met de juiste afstelling, en kijk dan of het probleem zich dan nog voordoet. Afstellen zal sowieso moeten gebeuren.
Normaal is het niet, maar het kan (meestal) geen kwaad. Maar vervangen is dan meestal geen overbodige luxe.
Vliegwiel lijkt me onzin dat die ineens los zou zitten. Begin maar eens met de juiste afstelling, en kijk dan of het probleem zich dan nog voordoet. Afstellen zal sowieso moeten gebeuren.
dan moet ik mijn bougie eens na kijken, die stond toch al op de planning om vervangen te worden.Je hebt een hittegraad 6 bougie nodig. Volgens mij was het een br6hs. Maar dat weet ik niet zeker.
Een goede site voor tomosonderdelen is scooterenminibikeshop.nl
Verder hoef je je luchtfilter niet aan te passen bij een grotere sproeier vanwege een andere uitlaat.
Ga uit van je originele maat sproeier en ga dan 2 maten hoger.
Overigens moet je niet te veel luisteren naar bromboeren, want het is een algemeen bekend feit dat 95% van de bromboeren regelmatig dom praat en verkeerd advies geeft.
De mijne beweerde dat oneven maten sproeiers niet bestonden.
Ik had er de portemonnee vol mee.
Ok beter, want ik zat al te denk aan een complete nieuwe bobine, ik zal hem eens nader bekijken, bedankt voor de tipJe kan ook een nieuwe bougiekabel kopen.
In je bougiedop en in je bobine zit een klein schroefje.
Dan kan je zo je bougiekabel er in of er uit draaien.
Kost een paar euro, een nieuwe kabel.
Nee, er zat geen schroefje in, had er ook nooit ingezeten, ik zou er een klein parkertje in kunnen zetten, die is er dan zeker voor dat de kabel er niet uit kan trillenZit er standaard al geen klein schroefje bij de ingang van je bougiedop en bobine?
Daar kan je als het goed is zo je bougiekabel aan draaien.
Een aanvulling is dat als die schakelt dat het heel traag gebeurdIk had gehoopt dat mijn snelheidprobleem nu voorbij zou zijn, met een nieuwe sproeier, en bougiekabel, maar nee
Het probleem is nog steeds, het gevoel van rijden is net of je met een lekke band rijdt, en of er geen achtervering in meer in zit, hij blijft in de eerste versnelling hangen, volgens bij begon die ook te stinken, en als ik stil sta en de motor uitschakel dan lijkt het net of die bloedheet is, en alles tikt.
Ik zit nu richting de aandrijving te denken dat daar iets niet goed is
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten