Je kunt toch ook eerst afmeten en dan in de tank gooien?Als jij denkt dat je goed kunt mixen in de tank, dan kan dat. Meeste mensen doen gewoon liever jerrycan omdat je dat beter kunt afmeten in grote hoeveelheden.
Dat witte busje hoort eigelijk in de carburateur, soms blijft die hangen en zit die dus op de carburateur.Ik heb ook een vraagje over de rechte spruitstukken. Op mijn cilinder zit een recht spruitstuk en een 14/12 carb. Alleen er zit over het spruitstuk een rubber busje en daarover schuif je de carb weer. Dus het spruitstuk is kleiner als de carb, nu vroeg ik me af of er dus verschillende maten/soorten rechte spruitstukken zijn?
Bijv grootere zodat je dat rubbere busje niet nodig hebt maar gewoon de carb gelijk op je spruitstuk kan schuiven.
Alvast bedankt.
Gr Pascal
Ja zeker, bedankt voor je reactie. Er is dus maar 1 maar spruitstuk. Het opboren van het rechte spruitstukje heeft wel zin toch? Ga ik dat in het weekend denk ik even doen.Dat witte busje hoort eigelijk in de carburateur, soms blijft die hangen en zit die dus op de carburateur.Ik heb ook een vraagje over de rechte spruitstukken. Op mijn cilinder zit een recht spruitstuk en een 14/12 carb. Alleen er zit over het spruitstuk een rubber busje en daarover schuif je de carb weer. Dus het spruitstuk is kleiner als de carb, nu vroeg ik me af of er dus verschillende maten/soorten rechte spruitstukken zijn?
Bijv grootere zodat je dat rubbere busje niet nodig hebt maar gewoon de carb gelijk op je spruitstuk kan schuiven.
Alvast bedankt.
Gr Pascal
Er is maar 1 maat van die busjes, dat komt omdat de buitendiameter van alle Tomos spruistukken hetzelfde is, alleen de binnendiameters verschillen. Zo kan die dus 9, 12 of bijvoorbeeld 15 mm zijn.
Duidelijk?
26cmHallo allemaal,
Even snel een vraagje.
Wat is de lengte van een standaard schokdemper op een Tomos A35?
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar kon het niet vinden.
Met vriendelijke groet,
Mats
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten