Ik heb de laatste tijd niet echt veel tijd gehad om aan mijn Tomos te sleutelen, maar ik zit dus nog steeds met dit probleem. Waar ben ik gebleven? Ik heb vandaag tijd gehad om nog eens die keerring aan de rechterkant (achter het koppelingshuis) eruit proberen te krijgen, en het is eindelijk gelukt!

Dus daar ben ik al heel blij mee. Maar, nu het volgende: hoe krijg ik alles weer terug? Ik heb het koppelingshuis eraf gehaald, en ook alle tandwielen die links en in het midden zitten eraf gehad. Maar...ik weet het volgende niet:
- Hoe krijg ik het terug?
- Kan er iets los zijn gegaan in het midden van het blok door het loshalen van de tandwielen? Met loshalen bedoel ik eruit getrokken, zoals in het hieronder genoemde topic stond...
- Zijn er plaatjes van? Het enige plaatje dat ik kon vinden, is dit en dit, maar de 1 lijkt niet op mijn rechterkant en de ander kan ik niet veel mee. Zoals deze zou hij moeten worden, maar helaas zit hij hier dus al in elkaar

Ik wil m'n brommer nu graag wel weer eens rijdend en in elkaar hebben. Als ik alles weer in elkaar heb, weet ik in ieder geval dat het niet aan de krukaskeerringen lag

Alle hulp is welkom! Bedankt!
Ik heb natuurlijk dit topic doorgelezen: viewtopic.php?f=54&t=7500