nee, dat is wat anders. dat gaat alleen over het vervangen/terugzetten van de veer. ik heb deze toevallig gister nog terug gezet omdat m'n vorige was afgebroken (nog bedankt voor de FAQ

!) maar m'n kickstart draait soms zo naar beneden dat hij helemaal niks 'pakt' de brommer start dan dus ook niet.
EDIT: als je normaal je kickstart naar beneden trapt, voel je 4 verschillende standen. net als je krukas, die heeft ook 4 verschillende standen (inlaatslag-compressieslag-arbeidsslag-uitgaansslag) maar als ik dus die doordraaiende kickstart heb, is de kickstart gewoon met 1 vinger met een constante beweging (zonder die verschillende 'krukas-standen' dus) naar beneden te duwen.
hopelijk snap je nu wat ik bedoel.
Je kickstart rondel zit, zoals sjaakvanvoorschoten al zegt, niet goed. In het blok hoort een soort van U-achtig metalen dingetje precies in een gat te vallen zodat hij zitzelf vast klemt. Deze is waarschijnlijk eruit geschoten.
Om dit te maken zal je je blok even open moeten maken.
Stap 1: laat de versnellingsbak olie uit de rechterkant van je blok lopen dmv het schroefje onder je blok.
Stap 2: maak de 5(geloof ik) inbus boutjes los en haal je kap eraf.
Stap 3: Nu zie je je versnellingen. Blokkeer je krukas dmv een zuigerstop oid.
Stap 4: Pak een ratel met dopje 17 en haal je koppeling los en haal deze uit je blok.
Stap 5: nu zit je versnellingen en je kickstart rondsel ook los en kan je deze er tegelijk uittrekken.
Stap 6: aan de achterkant van je kickstart rondsel zie je dat U-Vormige ding.
Stap 7: Dit u-Vormige ding moet precies in het gat in je blok vallen(zie je vanzelf)
Stap 8: Schuif alles erweer terug in op de juiste plek(kickstart rondsel en versnellingen tegelijk) en maak de koppeling weer vast.
Stap 9: Kap erop, vast zetten met de 5 inbus boutjes en nieuwe carterolie erin dmv het schroefje boven op je blok.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Gr Riick