Ik heb dit exemplaar bij de fietsenmaker gekocht voor 399 euris.
Ik heb er meteen een bullet uitlaat op gezet (deze had de fietsenmaker in zijn oud-ijzer bak liggen dus deze mocht ik gratis meenemen

Nu kreeg een geniaal idee: Ik ga mijn tomos in dezelfde kleuren verven als mijn oldtimer en ik vervang de wielen misschien ook door gespaakte wielen.

Als ik de wielen niet vervang door gespaakte, verf ik ze gewoon zwart.
Wat ik nodig heb voor dit project:
De verf, deze kan ik laten mengen bij een verfwinkel.
Gespaakte wielen (Julie willen mij vast wel helpen zoeken naar een passend paar)
Verf om de motor zilver te maken.
Een chromen achterbrug (vind ik gewoon mooi)
Ik wil ook nog een powerfilter voor een lekkerder geluid.
Tapeindjes "losgelast"

'k ben van gedachte veranderd, hij word Zwart (die hoofdletter is niet voor niks).
Helemaal, alles zwart.
Zo staat ie er nu bij,
Ik heb met plakplastic

Doorzichtig witte achterlicht er op gezet (met kruis natuurlijk)
Oud type blikken kettingkast geverfd en er op gezet, ik heb die geverfd met hammerite met spuitpistool en compressor
maar dat was de eerste keer dat ik ooit met een spuitpistool heb gewerkt dus heb ik ff geoefend op een overleden wielletje (kan ik ook meteen zien hoe m'n wielen er uit komen te zien als die zijn geverfd.
En ik heb de demperwol vervangen met wat pannenspons op de rol.

Te doen:
wielen verven, dit doe ik pas als m'n oldtimer het weer doet (hij heeft er weer eens de brui aan gegeven, ik moest van school naar huis fietsen met dat ding teringzooi

Achterbrug verven.
Achterveren verlengen en verven.
Uitlaat zwart verven.
Achterspatbord verven/vervangen.
En nog andere details zwart maken.
Ik wil graag iets speciaals doen met de spatborden qua plaatwerk, zelf andere vormen er oplassen ofzo, als iemand nog styling ideeën heeft, ik hoor ze graag!
******************************************************************Carb uitboren*******************************************************
zoja ik heb de carb uitgeboord naar +/- 13mm
en daarna gepolijst met proxxon, is vrij glad.
Ik heb er ook andere sproeier in gezet, nog niet de ideale, maar voor nu is ie goed genoeg.
Iemand zal deze stickers toch wel herkennen

Ik dacht: wat heb je nou aan een tosser als je er niet eens wat mee kan vervoeren, zo gezegd zo gedaan

Verven doe ik gelijk met de wielen dus dat komt nog.
Als iemand ook zo'n trekhaak-ophanging wil kunnen we wel wat regelen.
***********************************************************koplamp*****************************************************
Like it?
*********************************************************Grote reparaties***********************************************
Het begon simpel: de achtervork vervangen, en het werd steeds ernstiger.
Van achtervork vervangen naar halve frame door midden zagen omdat de bout van de achtervork helemaal verrot was.

En punten waar altijd roest ontstaat heb ik door gelast.
Misschien een geïntegreerd achterspatbord of een achterspatbord zoals op m'n oldtimer.
Of zo'n buikschuiver zadel?
Ik hoor graag meer ideeën!!
En dan nog iets, ik heb hammerite in een blikje die ik i'n m'n compressor pleur waar ik alles mee verf,
en ik heb jachtlak om er nog overheen te spuiten als mega harde afwerking, word dit wat of heeft iemand een beter idee?
*************************************************************************************************************************************
Zo, Ik weet dat het lang duurde maar ik ben eindelijk klaar met verven

'T vinden jullie van de kleur?
Ik ben ook nog opzoek naar gespaakte revival wieltjes.
Misschien heeft een van jullie nog een setje liggen?

***************************************************************************************************************************************
Eindelijk is dat pokken ding rijklaar.
Nieuwe achterveren.
Gespaakte wieltjes.
Best aardig toch?
Voor de eerste keer een brommer compleet opknappen.