naast mijn a35 snorretje wilde ik toch wel wat anders, ik zocht voornamelijk een schakelbrommer en dan het liefst eentje van Tomos
UPDATES ONDERAAN
na een tijdje en met behulp van Fakemon een mooie gevonden en die toen ook 2 dagen later gekocht
zo stond hij er toen bij:

ik dus hele pleuris end naar hardenberg gereden met de auto+aanhanger, eenmaal daar liet de verkoper de tomos zien
hij liep stationair maar ging niet harder dan 35-40 en liep er stotterig, toen eenmaal thuis had ik direct een spruitstuk en 16/16 carb gekocht.
maar eerst nog met de oude spullen rijden, ongeveer na 2 km viel die uit en wilde hij niet meer aan, toen toch maar direct de andere carb en spullen opgezet
maar nee, het zelfde probleem, na een tijdje uitvallen
toen maar de hulp gevraagd van Gurt (mr.horsepower), en samen even naar de carb gekeken maar daar zagen we niets en sproeier was goed
toen naar andere problemen zoeken, en we kwamen uit bij de uitlaat. Deze bleek helemaal dichtgekoold te zijn en hebben we dus maar even in de hens gestoken
zo gezegd zo gedaan, al zijn er wel 2 slachtoffers gevallen tijdens dat proces; namelijk Gurt zn schoen en een theedoek
maar hij reed, en goed ook, ongeveer 6500 toeren en 55/60 km/u met 4000 toeren in zn 5, dus kwestie van afstellen
morgen volgen foto's en filmpjes

UPDATE MET BEELD :
Link

Zij

Onder

2 schatjes

Lekker aan het schuimen

Schade door de ontstopper aan mn hand ( slecht te zien hier )

UPDATE:
heb de brommer schoongemaakt, benzine kraan zat hele verstopt en aanslag,
ook de bedrading opnieuw weggewerkt, veel zaten er klem tussen de voorvork en racekuip
en.... Opmaat uitlaat besteld

word handmade door sloveens tuning bedrijf
ben benieuwd
UPDATE
uitlaat:

Link