een beugel zelf maken kan ook ja,Ik kan zoveel kopen, maar het zelf pas maken van een beugel vind ik veel leuker. Nu zit ie écht goed vast. Als ie nu weer los gaat weet ik het ook niet meer haha

een beugel zelf maken kan ook ja,Ik kan zoveel kopen, maar het zelf pas maken van een beugel vind ik veel leuker. Nu zit ie écht goed vast. Als ie nu weer los gaat weet ik het ook niet meer haha
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
Die advertentie is geplaatst voor de diefstal. Lijkt me stug dat ie het dan is.maar deze is het toch niet he..? hij lijkt er wel sprekend op,
http://www.zeelandnet.nl/prikbord/adver ... _50cc.html
Nee, doodgetrapt niet... Flink naar de klote geslagen welHeb je hem niet doodgeschopt omdat hij je Tomos beschadigd had?
Ik had de politie ook gebeld, en die had hem mee naar t bureau genomen. schade vergoeding krijg ik sowieso niet, maar ik weet wel hoe die eruit ziet. Hij zal m wel flink schijten mocht ie mij weer in de stad tegenkomenik zou al zijn gegevens genoteerd hebben en dan mee naar zijn huis om te checken voor alle schade te laten betalen,
en als die niet betaald nog eens flink in elkaar stampen net zo lang tot die wel betaald, dat zal hem leren,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten