maar welke stickers dan? de ori stickers vind ik toch wel het mooist

Oke netjes vel jammer van die ratelja goed, hij ratelt een beetje maar schakelt steeds soepeler lijkt wel, en die uitlaat moet nog binnenkomen
zoek nog wel spruitstuk/hd-kop (rinky toys zie je wel 4l HD kop maar weet niet of die koelribben of dicht is)
dus tja, als motorisch alles klaar is zwart/wit of zwart/rood spuiten
laat hem ook spuiten, collega is professioneel spuiter en heeft spuitcabine tot zn beschikkingOke netjes vel jammer van die ratelja goed, hij ratelt een beetje maar schakelt steeds soepeler lijkt wel, en die uitlaat moet nog binnenkomen
zoek nog wel spruitstuk/hd-kop (rinky toys zie je wel 4l HD kop maar weet niet of die koelribben of dicht is)
dus tja, als motorisch alles klaar is zwart/wit of zwart/rood spuiten
Zit je tank niet los ofzo had ik eerst ook
Moet je anders even mailtje naar rinkey toys doen
Daar komt oorspronkelijk mijn BT cilinder vandaan mischien hebbe ze er nog een
Spuit hem niet met potip ofzo het en laten spuiten is eigelijk best goedkoop in vergelijking tot zelf spuiten
ergens in je blok ztten er twee gaten moet je wel je blok splitsen Die kun je opvullen dan heb je meer compressie
dat is zeker mogelijk, maar is de winst van HD meer dan dat beetje opmaat wat je verliest?Mooie kleur!
En ik zou er ook witte of zilvere(kleur van het frame) stickers op doen!
@Alex zelf een HD-kop heeft invloed op hoe een uitlaat presteert, en ik neem aan dat jou uitlaat is berekend op een cilinder zonder HD-kop (dan is je uitlaat dus niet meer perfect opmaat)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten