Ja alleen ik woon in utrecht.. dus dan gaan er weer verzendkosten overheen bla bla.. pm maar als je een mooie prijs hebtIk heb nog een zadel liggen. Geen schade, zelfde als die er nu bij je op zit, maar dan heel. Mocht je intresse hebben. Ik zit in N-H.
Dat ligt er aan wat je voor een goede uitlaat wilt betalen. Afgelopen maand was er bij k-parts.nl 10% korting, dan had je een Tecnigas gehad voor 80 euro incl. verzenden. Dat vind ik niet duur voor een goede terugloper.Ik ben er eigenlijk nog niet helemaal uit wat voor uitlaat ik wil.. ik ga denk ik zowiezo niet voor een technigast next aangezien ik die gewoon te duur vind.
klopt die chinees met zijn doorgeroeste spatborden , hahaHier in enschede rijd precies zelfde rond, ook babyblauw. Heeeeeelemaal afgeragt dat ding, rijd een chinees op.
Maar deze ziet er goed uit
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
Ik vind bullet altijd zo slecht, kheb er al 3 gehad waarvan alle 3 de dempers op ten duur los gingen zitten..Hertog Jan, HELD! Verder mooi tomosje, uitlaatje kun je ook gewoon Bullit doen, werkt prima...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten