Een 19 mm bing spruitstuk?Hello,
Ik heb net me 17.5 dellorto op me tomos gemaakt met een 19 mm schuin spruitstuk en een dik stuk rubber.
Alleen als ik ga rijden en me snelheid verhoog maakt ie een soort klap terug als of ie al ontsteekt terwijl mijn zuiger nog onderin zit.
Iemand enig idee wat dat is of zou kunnen zijn![]()
Alvast bedankt !
Heb je hier misschien wat aan ?Goed, hier stond eerst een andere vraag![]()
Maar toch nog een andere vraag. Ik heb hier een standaard snor cilinderkop liggen, met zo'n mooie druppel/bult erin.
Is de rest van de cilinderkop gelijk aan een standaard cilinderkop? Dus als ik de druppel eruit dremel, en de kop afvlak, heeft deze dan betere prestaties als een standaard cilinderkop?
Tnx!
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Maak eens een foto van je originele spanningsregelaar en hoe de bedrading daarop zit dat het werkt. Daarnaast foto's van de spanningsregelaars die je gekocht hebt. Kijk ook of je afbeeldingen ziet op de spanningsregelaar dat bijv het massa-aansluitpunt anders zit. Gewoon even de verschillen bekijken. Vwb je opmerking over het geel-dubbel geel-bruin verhaal, dat is voor de "oude" vierkante spanningsregelaars met 3 aansluitingen.Beste mensen,
Ik kom er even niet uit met mijn spanningsregelaar. Mijn tomos heeft last van lampjes die kapot gaan, dus ik wou hem naar de garage brengen want ik heb ballen verstand, alleen is er een wachtrij van 3 weken. Dus effe onderzoek gedaan en kwam erachter dat het de spanningsregelaar kon zijn. Ik me tomos opengeschroeft en de spanningsregelaar gevonden, daarmee naar de lokale bromboer en een nieuwe gekocht, thuis erop geklikt maar er gebeurt niks, geen licht. Oude spanningsregelaar erop, dan doet hij het wel (maar me lampjes hebben daarmee lage levensduur). Aangezien de bromboer zeker wist dat ik die spanningsregelaar moest hebben ben ik naar een andere zaak gegaan met me spanningsregelaar en een andere gekregen. Die eropgeklikt, en weer niks :/.
Nou heb ik gelezen dat die dingen best universeel zijn, dus ik vraag me af of ik niet een of andere exotische tomos heb met een andere kabelvolgorde op de stekker. Het is een stekker met 4 polen, waarvan er 1 blanko is. De andere gaat van geel, bruin, geel.
Nu zag ik op een tekening van iemand op dit forum geel, geel, bruin. is dat de volgorde die universeel is?.
Heb thuis een multimeter, kan ik daarmee kijken wat het verschil is tussen die spanningsregelaars, heb er nu dus 3 thuis liggen.
tomos snor a35 zonder accu van vorig jaar.
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten