Als je toch lekker bezig bent , maakt het niet uit of het wiel er wel of niet uit moet.( maar het is niet nodig )
Om de voorste remkabel te demonteren moet eerst het wiel eruit ofniet? Want de remkabel kan niet door die sleuf heen.?
Verder is het blok er onderuit en moet alleen nog de achterbrug en het voorwiel verwijdert worden.
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Nee dan niet , als je het blok weglegt zoals hij eronder hangt.. Het motorblok is reeds gedemonteerd
Maar de carterolie kan toch niet ontsnappen als ik het blok gedemonteerd heb? De tank is ook leeg dus hij zal niet veel lekken denk ik.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Beter is het om een hele set te halen , op diverse webshops kost zo'n setje € 10,-nou de bout is eruit, wat een k***werk. Heb hem warm moeten stoken en toen na flink rammen wilde hij eruit komen.
Nu dus nieuwe bout halen, zit deze erin geperst?
Alles kanbedankt ping voor de informatie, de bussen zitten ook vast gerot en ik ben bang dat ik die er niet uit ga krijgen. De bussen zien er verder nog goed uit. Dus weet niet of ik ze eruit haal. Heb die revisiesetjes al gevonden, kan het zijn dat er onder een a35 frame een a3 blok zit? op mijn kentekenpapieren staat namelijk type omschrijving a3?
moet ik daar nog op letten als ik het revisiesetje bestel?
De bussen zijn er uit ging niet gemakkelijk maar ze zijn eruit.
Heb revisiesetje besteld en hopelijk komt het spul snel binnen
mvg
BJorn
spray of met de kwast uit een pot of uit een tube smeren ... als het maar kopervet iskan ik daar gewoon kopervetspray voor gebruiken?
Tomosje ligt nu uit elkaar schuren en plamuren van het frame
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 1 gast