de benzine kraan heb ik eruit gehad, filtertje was gewoon schoon aan de buitenkant (kant die dus in de tank zit).
volterbak is ook schoon?

Niet die benzine filter.ja maar met olie verversen los je het niet starten toch niet op??
de benzine kraan heb ik eruit gehad, filtertje was gewoon schoon aan de buitenkant (kant die dus in de tank zit).
volterbak is ook schoon?
ja dan trekt hij volgens de beschrijving van die post waarnaar je net werd toeverwezen, valse lucht,want het toerental gaat omhoog.sproeier is 52, en hij is niet opgevoerd.
zuiger is schoon + nieuwe zuigerveren
want hij gaat ook harder lopen als je een deobus op de carburateur los laat (zie een paar posts hierboven)
oké dus ik kan geen valse lucht hebben bij m'n vlotterbak, bij het dekseltje of bij de gaskabel invoer van de carburateur?Je hebt valse lucht tussen carburateur en spruitstuk. Heb je deze niet goed genoeg aangedrukt tegen het spruitstuk zodat het rubberen ringetje voor de afsluiting zorgt?
ja heb van dichtbij op m'n carburateur gespoten, luchtfilter zit erop.hoe heb je de deotest gedaan? je moet van dichtbij op de aansluitingen / pakkingen spuiten. Dus niet in je luchtfilter spuiten, heb je wel je luchtfilter erop zitten?
Dat witte busje hoort daar te zitten, als je de carb eraf haalt dan moet er achter dat witte busje een zwarte rubberen o-ring zitten. Heb je wel een pakking zitten bij het zwarte dekseltje waar je gaskabel de carb in gaat?
Om je choke weer werkend te krijgen moet je gaskabel goed monteren in je carb (zoek op de wiki naar gaskabel).
maar het niet aanslaan zonder choke heeft dat te maken met de stationair schoef??Klinkt als een iets te krappe stationair afstelling. Kijk eens of de stationairschroef verder ingedraait wat soelaas biedt dat ie stationair wel blijft draaien.
Verder kan het rubber ringetje op 2 manieren achter de witte vulbus zitten. Zorg ervoor dat de dikke kant van de ring aan de spruitstukzijde zit. Anders gaat de ring over het spruitstuk heen maar sluit deze niet luchtdicht af.
carburateur heb ik zojuist (voordat ik het filmpje maakte) voor de 3de keer helemaal schoongemaakt,Carburateur eraf en helemaal schoonmaken. Het kan zijn dat er misschien een vuiltje in de vlotterbak/sproeier zit. Hij reageert op het filmpje hetzelfde als de scooter van mijn broer, wilde ook slecht starten en niet vol gas. Bleek gewoon een vuile carb te zijn. Misschien is er vuil in gekomen bij het veranderen van je sproeier. Na het schoonmaken wel weer even opnieuw afstellen. (een heel klein korreltje zie je msschien niet, maar deze wordt bij vol gas en starten wel in het sproeiergaatje getrokken waardoor ie dan gelijk afslaat)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten