ja dat kan zomaar zijn, er staat op de site een FAQ over afstelling elektronische ontsteking , bekijk die eenshij vonkt wel goed alleen timing misschien?
net nog even een stukje erop gereden voor hoe ver dat kan, hier is wat er gebeurde:het volgende kan naar mijn idee nu nog fout zijn:
- Oude olie in het blok
- Dell'ortho SHA 14 12 P carburateur is te groot
- Sproeier 52 in bovenstaande carburateur.
- ontsteking afstelling iets mis?
- slechte benzine
kan een van deze dingen nou de oplossing zijn of niet, a.d.v. de info uit de filmpjes en foto's enz??
http://youtu.be/eVULWlLQxAw?hd=1als je hem met choke aankickt en dan vol gas geeft zodat de choke erafspringt trekt hij er hard vandoor, en schakelt hij ook goed door, maar als he het gas erop houdt zakt hij langsaam in toeren en als je dan het gas loslaat en weer gas bij geeft is het steeds bwuuu bwuuu en valt stil.
als je tussen door even snel choked en gelijk weer vol gas zodat de choe er weer afspringt gaat hij weer even.
nou hij rijdt hoor.. nieuwe benzine in gegooid en benzine kraan uit erkaar gedraaid en naar de ontsteking gekeken maar daar is het bij gebleven want had geen vliegwiel trekker haha.de slechte benzine al vervangen?
nieuwe benzine in gegooid en benzine kraan uit erkaar gedraaid en naar de ontsteking gekeken maar daar is het bij gebleven want had geen vliegwiel trekker, en sproeirer 55 erin gedaan, meer niet toen deed dat domme ding het opeens.Toch ben ik benieuwd wat je nou gedaan heb zodat hij het weer doet !
Ben echt blij voor je dat hij het weer doet , ik weet hoe het is als hij het niet doet en je niet weet wat t is , heeeel kut hahja
[ Post made via Mobile Device ]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten