o dus je bedoelt dat als je een verkeerde sproeier hebt dit meer tot uiting komt bij een snorvertanding omdat je dan hogere toeren gaat maken, waarbij hij dus preciezer moet zijn afgesteld? Met een brom vertanding luistert het dan niet zo nauw
Mij werd toen verteld dat dit kwam omdat de CDI het niet aan zou kunnen, dat het daardoor niet goed ging, maar dat is dus gewoon onzin ? (als het puur de sproeier afstelling is zet ik namelijk de snor vertanding weer terug, geef meer om optrekken dan om top )
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
ja precieso dus je bedoelt dat als je een verkeerde sproeier hebt dit meer tot uiting komt bij een snorvertanding omdat je dan hogere toeren gaat maken, waarbij hij dus preciezer moet zijn afgesteld? Met een brom vertanding luistert het dan niet zo nauw
Mij werd toen verteld dat dit kwam omdat de CDI het niet aan zou kunnen, dat het daardoor niet goed ging, maar dat is dus gewoon onzin ? (als het puur de sproeier afstelling is zet ik namelijk de snor vertanding weer terug, geef meer om optrekken dan om top )
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
dan houd hij in en krijg je het brrr effectga ik eerst daar maar eens naar kijken.
Maar is het de waarheid dat een snor vertanding op een brom altijd een brrr effect geeft?
ja is onzin puur je sproeiermaar door de sproeier nog preciezer af te stellen, zou je dit dan nog wat kunnen verbeteren? Dus dat hij eerder goed functioneert?
En het is dus onzin dat de cdi ervoor zorgt dat hij gaat 4 takten boven de zoveel duizend toeren?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten