Zal me even voorstellen.
Cor is de naam
Ben sinds kort de trotse pappa van een dochter en moest om de kosten een beetje te drukken mezelf verwennen met een snor tomos ( de gezinsauto is in gebruik genomen door mijn vriendin en mijn hobby auto, een polo G40 staat in de stalling ) .
Dat ik hem kocht was ie bordeaux rood metallic ( met roest en vale plekken ) en voor de rest helemaal standaard.
Na een weekje erop gereden te hebben begon ie wat kuren te vertonen en bij nadere inspectie bleek dat ie zijn bakolie liep weg te branden.
Gelukkig had de plaatselijke brommerboer een bromblokje liggen met electronische onsteking.
uurtje kloten en hij reed weer.
Mijn oog was bij de brommerboer ook gevallen op zo'n M stuurtje, een buddy, en een bullit uitlaatje.
origineel spul eraf gehaald en nieuw spul erop.
in een weekend het scheurijzer een ander kleurtje, een paar grijze handvaten, een gele koplamp van hella, een ingekort spatbord en plastic ( zwart gespoten ) zijkapjes van een nieuwer type gegeven.
Ben er zelf al dik tevreden mee zoals ie uit ziet, maar wil 'm deze winter weer uit elkaar halen om hem echt tot in de puntjes op te knappen.