naar dat mijn hobby een half jaar heeft stil gelegen wegens verbouwingen rond en om het huis heb ik mijn oude liefde weer gevonden.

ik heb nu niet 1 tomos en een scooter MAAR
3 tomos en en een scooter
tomos 1 een quadro e start uit 2010 (snor) helemaal origineel.in nieuw staat 30 km/u
tomos 2 een flexer uit 2009 (snor) 65cc maxwell 15/15 del snelle sigaaruitlaat 55 km/u
tomos 3 een taxity uit 2005 (geen kenteken)dit is het project ? km/u
Taxity setup:
65cc airsal (ala dremel)
16/16 delorto
16mm spruitstuk
technigas next (NU NOG)
vtw 26
atw 24
sproeier 68
ik ben nu alweer een paar dagen druk aan de gang met mij tomos project.
nu ik het heb opgegeven met het semie lachgas en ben ik verder gegaan.nu heb ik een andere uitlaat gekocht een gianelli rekord voor een minarelli blok deze is nu omgelast.en is nu aan het drogen (zwart hittebestendig)
als iemand hier meer over wil weten lees ik het hier onder wel ik hou jullie op de hoogte hier over.
ook ben ik met mijn oude originele achterbrug aan de gang geweest. nu heb ik zo n grhome 4kanten achterbrug deze gaat nu onder de flexer en de nu 20cm VERLENGDE achterbrug komt nu aan mijn taxity
wil je maar info over de achterbrug verlening laat je maar horen
nu heb ik net ook 2 x 45cm schokvervangers gemaakt deze moeten als het goed is mij verlengde achterbrug op zijn plaats houden dus GEEN vering meer achter

ik ben nog even aan het kijken of ik hier ook nog een uitlaat bevestiging aan kan maken voor de gianelli uitlaat.

ik heb helaas geen foto s van het maken van dit hierboven. even vergeten te maken Maar ik maak foto s als het er op zit
ook dan kan ik pas vertellen hoe goed het rijd.

==(VOOR VRAGEN OF MEE INFO GEWOON EVEN HIER ONDER IETS ACHTER LATEN)==