ik ben een jaartje geleden begonen met het opknapen en op pimpen van mijn tomos revival het tema is skull. hij is gespoten met skulls en nog veel meer kijk hier maar is naar update inmidels zit er nu een echte skull koplamp op en een splinternieuw blok hij is nu heele maal standaard 45 kilometer en ik ga er nu een beetje een eind aan brijen hij is bijna klaar ff goed poetsen weer en dan wil ik me opgeven voor tomos van het jaar kan iemand mij uitliggen hoe en waar ik daar voor moet wezen ik zal er een paar foto's bij doen maar kijk maar is bij de link fotobucet of bij youtube voor het echte werk en details gr skullman
heb je geen probleem als je in de zon rijdt ? btw hoe heb je dat met die treeplanken gedaan?
funtastic/oranje - snor
quadro/chroom - snor
standaard/army met aanhager - snor
custum/chroom (zie avatar) - brom
maxi/chroom moet ik nog ff in elkaar zetten - brom
Pack'r number 2 Youngster 2008Sold Tomos A35verkocht in onderdelen Pack'rKapot gereden door een achterlijke bezorgscooter China bikeCadeau gedaan aan het broertje van Pascal Vespa SISold
funtastic/oranje - snor
quadro/chroom - snor
standaard/army met aanhager - snor
custum/chroom (zie avatar) - brom
maxi/chroom moet ik nog ff in elkaar zetten - brom
ga zeker mee doen maar ben dan nog niet klaar denk ik dit is nog maar het begin en over dat vergrome alles voord vergroomd wat nou silver is nafen achter brug voorpoten . wil eerst kroonplaten laten maken dan kan er risers op en heb dan plaat voor cocpit ook groom naturelijk
Het is chroom en niet groom. Maar we begrijpen je wel hoor haha
Rust in vrede onze grote vriend Jan de Lasser
Pack'r number 2 Youngster 2008Sold Tomos A35verkocht in onderdelen Pack'rKapot gereden door een achterlijke bezorgscooter China bikeCadeau gedaan aan het broertje van Pascal Vespa SISold
Well I'll let you on on a secret
Today is the day we take it deep again
Back to when it was more than a sound, more than a fashion statement
More than a cool thing to be doing
Just some blow your mind state of music
Ziet er stoer uit! Nog wat aan gedaan in de tussentijd? Eigenlijk moet je ook iets van metalen kappen maken en verchromen als zijkappen, want dat standaard plastic valt dat beetje uit de toon ;p